A strukturális egyenlőségek módszere és alkalmazása a marketingkutatásban

Szerzők

  • László Sajtos Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézet
  • Michelle Fache University of Otago; Heinz-Wattie's Australasia

Absztrakt

A cikk a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti és gyakorlati aspektusait mutatja be két különböző üzleti alkalmazáson keresztül. A cikk első része a strukturális egyenlőségek modelljének elméleti hátterével, többek között az elemzési módszer eredetével, sajátosságaival és feltételeivel foglalkozik, majd ezután a zenei rendezvények látogatottságával, illetve a vállalatok teljesítménymérésével kapcsolatos kutatások egy-egy példáján keresztül mutatjuk be ennek a módszernek a gyakorlati aspektusait. Ennek alapján megállapítható, hogy ez a módszer számos többváltozós technikát magába foglal, és óriási távlatokat nyit a marketingkutatásban.

Downloads

Megjelent

2019-12-05

Hogyan kell idézni

Sajtos, L. és Fache, M. (2019) „A strukturális egyenlőségek módszere és alkalmazása a marketingkutatásban”, Marketing & Menedzsment, 39(4-5), o. 99–111. Elérhető: https://journals.lib.pte.hu/index.php/mm/article/view/1396 (Elérés: 5 november 2024).

Folyóirat szám

Rovat

M&M mix